Since Wednesday evening, this is really the first time I've been able to sit down and actually look at my screen. Thursday my fever started and the next 48 hours was an action packed race of trying to maintain more fluids in that were being violently expelled from my body.
ʻIke wau i ka hala ʻana o hoʻokahi mahina:
- He ʻumi tausani tweets.
- 3,967 hānai heluhelu ʻole i kaʻu mea heluhelu.
- 242 mau leka uila i kaʻu pahu leka pilikino.
- 73 mau leka uila i kaʻu pahu pahu hana.
- 22 mau kono, 8 mau noi hoaaloha a me 28 mau pahu leka uila ma Facebook.
- Nā leka uila 5 ma kaʻu kelepona paʻalima.
- Nā leka uila 2 ma kaʻu kelepona hana.
- 1 hala ka hola hauʻoli me ka Pelekikena o kahi hui aʻu i hana ai no nā makahiki i hala.
Mahalo nui ka poʻe pehea e hiki ai i kekahi ke hoʻopaʻa i kēia mau mea āpau a hana i kahi ʻoihana mai ka pāpili kaiaulu. ʻO ka lilo ʻana o 4 mau lā o ka ikaika a me ke kūlike i ka nui o nā malihini kipa, ka helu o nā mea kau inoa aʻu, a me ka helu o nā Twitterers e ukali nei iaʻu - he mau pule paha ka lōʻihi e hoʻihoʻi i kēlā mau helu.
It's a lot tougher to keep this going than most people think… perhaps even more than I thought! I even had a couple angry phone calls from folks saying they couldn't get a hold of me through i kekahi waena Oh pehea wau e makemake ai e loaʻa i kaʻu lumipaku teleconferencing.
Wouldn't they have been in for a surprise.