We've shared other infographics on the nā mea o ka ʻike viral and I'm always hesitant at pushing viral as a strategy. Viral content can bring brand awareness – we see that often with videos. However, I've never seen anyone hit it out of the park every time. Some try to hard, some fall short… it's truly a combination of talent and luck that skyrockets your content virally.
ʻ saidlelo ia, manaʻoʻiʻo wau i nā hana i hoʻohana ʻia i ka nānā ʻana ʻikeʻike he papa hana maikaʻi loa no ka ʻike ma ka laulā. I kēia infographic mai WhoIsHostingThis? 5 mau kumu e hele ʻole nei kāu maʻi weliweli i ka viral:
- Ka nele o ka hoʻopiʻi manaʻo - kaʻana like ka poʻe i ka ʻike i ka hoihoi, pūʻiwa, hoihoi, pūʻiwa, kānalua, mahalo a me ka hoʻomākeʻaka.
- ʻAʻole "Kaʻana Pono" – people want to share it, it's easy to share, it provides value, and it's going to draw attention to those who share it.
- Wā maikaʻi ʻole - e ʻike i nā manawa o ka lā, ka pule, ke kau a i ʻole ka hanana i makemake ʻia ka ʻikepili a makemake ʻia.
- Hoʻolālā maikaʻi ʻole - ka hoʻonohonoho ʻana, nā waihoʻoluʻu a me nā hoʻopiʻi hoʻopiʻi e pili ana i nā mea i hiki ke haʻi ʻia. ʻO kahi hoʻokomo kālā i ka hoʻolālā he hoʻopukapuka ia i ka likelike e kaʻana like ʻia.
- Hoʻokaʻina maikaʻi ʻole – this is probably the one we see least deployed… distribute and promote your content across sites where it's going to reach a large audience.