If you've not perused the magazine section at Borders lately, you should take some time and pick up a copy of Hoʻolālā Pūnaewele Pono mai wā e hiki mai. I've been reading this magazine for a couple of years now, watching it merge and blossom into a fantastic monthly. You can get a subscription (imported) for about $122/year and it's worth every penny.
Regardless of whether you're a marketing manager or a programmer, every single edition will have information for you. Aside from the printed articles, each edition also comes with a CD packed with free software and tutorials.
Eia nā laʻana o nā ʻatikala maikaʻi loa mai ka puke Iune.
- Did you know that it's actually 'ino ai to make an inaccessible web site in the United Kingdom? The law is not being enforced, but under the Disability Discrimination Act, UK businesses can be prosecuted if their sites aren't accessible! Here's a loulou i nā alakaʻi UK. ʻO kekahi kumuwaiwai ʻo ia ka W3C (Pūnaewele Pūnaewele puni honua) alakaʻi.
- Ke hoʻohana nei iā Google Analytics
- Ke hoʻonui ʻana i nā kiʻi no ka pūnaewele
- Ke hoʻohana nei i nā mōlina
- Ke kūlana me CSS
- Ke hana nei i nā ʻike ma Dreamweaver i hiki ke hoʻokau ʻia a pio hoʻi
- Nā pihi animating ma Flash
- Ka mālama ʻike ʻike me PHP
- Nā quizz, calendars a me nā puke hoʻokipa me PHP
- Quote kiʻi paʻi kiʻi ma Photoshop
- A he mau haneli ʻē aʻe o nā ʻatikala, ʻōlelo aʻoaʻo a me nā hana maʻalea.
I hoʻokahi mahina i hala aku nei, he wehewehe pōkole a me ka momona a ka mōʻaukala o nā ʻenehana like ʻole ma ka pūnaewele ... XML, PHP, Ruby, .NET, a pēlā aku. kekahi mau hoapili. E kiʻi i kēia makasina !!! Ma Border, kūʻai aku ia no $ 14.99 a he waiwai ia no kēlā me kēia denari.