E like me kāu e ʻike ai, he hōʻike lekiō mākou i kēlā me kēia pule e ola nei i kēlā me kēia Pōʻalima ma 3PM. Hoʻohana ʻana BlogTalkRadio, mālama ʻia kēlā hōʻike a hoʻopaʻa ʻia ka podcast iā iTunes. Ma waho o ke ʻano leo, BlogTalkRadio e hoʻomau mau ana i kaʻu mau mea i manaʻo ai.
As you rummage around the Internet for advice on podcasting, there's tons of information on software like ʻO ke kuhi or ʻO Garageband e hoʻomohala i kāu leo i, nā mea pāʻani e hoʻokomo i kāu pūnaewele, pono e kūʻai, a laila pono ʻoe e ʻōhumu ma o ke kākau inoa ʻana a me ka hoʻouka ʻana i kēlā me kēia podcast ma iTunes. Nui loa ka hana a kēia no kā mākou hui ... pēlā BlogTalkRadio ʻO ka hoʻoponopono piha loa.
Me BlogTalkRadio, nā mea a pau a mākou e pono ai microphone maikaʻi a Skype to connect with guests… you actually don't even need those, you could just dial in with your phone and you're ready to go! BlogTalkRadio is releasing a new switchboard, allowing you to easily manage your show, your guests, and additional audio to bring in. Additionally, BTR allows you to integrate your show with Facebook and Twitter so that show announcements are automatically sent out leading up to the show (awesome feature).
Ma ke ʻano he hōʻike B2B, ʻokoʻa ʻokoʻa kā mākou papahana mai nā hōʻike e pili ana i nā mea kūʻai aku:
- ʻAʻole mākou ma hope o ka nui o nā mea hoʻolohe ... makemake mākou e ulu i kahi hālāwai hoʻolohe manaʻo o ke kūʻai aku ʻana a me nā ʻoihana ʻoihana.
- We are pursuing marketing and technology leaders to connect with on the show. It's not simply a tactic to have big names on the show for more listeners, it's also a strategy to ensure that our names are consistently mentioned in those same circles.
- We are pursuing marketing professionals that work at major corporations. In other words, we are targeting potential clients to be on the show! This may sound sinister, but it absolutely works. We're going to continue to bring market leaders and Fortune 500 companies on the show. They'll be valued both by the listeners as well as offer us the opportunity to introduce what we do to them.
- Since podcasting isn't easy, many authors, bloggers, and industry leaders will jump at the opportunity to be on a show. There's not as many podcasts out there as there are blogs… so the chance to be heard is much higher. It's in their best interest (and yours) to get on those shows.
That said… we don't drag someone on the show to hard-sell them. We provide them an audience to promote themselves, their company and their strategy as well as offer some advice or conversation regarding it. If the guest appreciates our feedback, there's always an opportunity to continue the relationship offline.
Hoʻomaopopo mākou i nā māka no ka Podcast e:
- Ke hāʻawi nei i kahi palapala hoʻopili ma kā mākou blog. Hoʻokaʻaʻike nā ʻoihana pili lehulehu iā mākou i kēlā me kēia lā me nā pitch - ʻo ka hapa nui o lākou he manawa kūpono loa no ka hōʻike.
- E ʻike ma nā nūpepa nā hulina blog, Kau ʻAlau Kauka a Hanahana e kamaʻilio nei ma nā kumuhana like.
- E ʻike i nā Podcasters ʻē aʻe ma nā papahana e like me iTunes a Stitcher.
- E ʻike i nā mea kākau ma nā puke i hoʻokuʻu hou ʻia e pili ana i nā kumuhana a mākou e ʻōlelo ai. Ke hoʻāʻo mau nei nā mea kākau e hoʻopuka i ka huaʻōlelo i kā lākou puke a Podcasts e hāʻawi i kahi manawa kūpono. E lele ka hapa nui o nā mea kākau i ka manawa kūpono. E ʻike i kā lākou pūnaewele a hoʻohui pū me lākou.
Paipai i ka hōʻike na hoʻohui i ka lekiō i kāu blog and social pages. Podcasts offer a great opportunity for people to both work and listen… something a blog doesn't offer. ho'olohe he piʻi nui aʻe nō ia mai ka heluhelu ʻana ... ʻoiai ʻoe e lohe ai i nā leo o ka leo. Hiki ke kōkua i kāu mau mea hoʻolohe e kūkulu i ka hilinaʻi me ʻoe me ka wikiwiki.