Ua hauʻoli mākou i ka puke ʻana iā Jo-Anne Vandermeulen ma ka Hōʻike lekiō leka uila ʻoihana Tech akā ma kahi o 20 mau minuke i loko, iho i lalo kā mākou pūnaewele a pono mākou e hoʻopau i ka hōʻike. He mea hoʻohoka ia mai ka manawa e loaʻa ana iā mākou kahi ʻōlelo aʻoaʻo maikaʻi loa mai a Jo-Anne.
Jo-Anne is a self-publishing promotions expert. After retiring as a teacher, she's written a series of books… and in the process learned how to master promotion of her publications. She's now dedicated her business, her moʻomanaʻo, kela mea podcast, a me kāna puke hou loa e kōkua ai i nā mea kākau e paipai i kā lākou kākau ʻana.
Makemake wau ua hui wau me Jo-Anne i kekahi mau makahiki i hala aku nei ... maikaʻi ma mua o ke kākau ʻana ʻO ka blog blog ʻana no Dummies. It's not that the book isn't consistently selling well – it's just that I don't believe I did everything I could when to promote the book. Along with Jo-Anne's input, I've put this list of lessons together.
- Ke hoʻopuka nei paha ʻoe iā ʻoe iho, e hele ana ma loko o kahi ʻoihana paʻi liʻiliʻi, a i ʻole nā paʻi kuʻuna… e kuleana ʻoe e kūʻai aku iā ʻoe iho a me kāu mau puke. Hiki iā ʻoe ke hana i kēia iho, ʻoiai inā ʻaʻohe ou kēkelē kūʻai aku a i ʻole makemake e ʻimi i kahi mākeke ʻoihana, akā, e lilo ka manawa a me ka ikaika - a me ka ʻike.
- Ke hoʻouka nei i kahi blog is a necessity. Present yourself accurately as an expert, supply valuable content your viewers can take, and give and give some more. Be authentic, welcoming interaction with your audience. And of course – don't forget to put a call to action on the sidebar to your book(s) with a clear purchase button and functioning links!
- Loaʻa i ke alo i ka pāpili kaiaulu is a valuable faucet to gain MAJOR exposure (we're talking 1.2 Billion members on Facebook alone by the year 2012. That's a heck of a lot more then you’ll ever dream of connecting during a book signing). Target your audience, be ready to make yourself (and your books) visible in as many networks as possible, and spend time creating relationships which will eventually open the door to many many opportunities.
- Hoʻomaka ka hoʻolaha ʻana i kāu puke i ka lā āu i manaʻo ai no ka puke! Kūkulu ke kakali ʻana me kāu poʻe e hoʻolohe ana. Kali a nui loa nā poʻe (me mākou) a hiki i ka manawa e paʻi ai ka puke ma mua o ka paipai ʻana. Ua hala ka manawa a me ka ikaika i kēia mea! Makemake wau e pākuʻi mākou i nā kauoha mua a loaʻa kahi pūnaewele i mua koke.
- Ma ke ʻano he haʻi ʻōlelo, ua hoʻonui kekahi o koʻu mau hoa kamaʻilio i nā kūʻai puke a hāʻawi aku i nā puke hou aku na ke noi nei i nā hanana kūʻai puke no nā poʻe i komo rather than paying a speaking fee. This is a great idea because it works on 3 levels… associating you with the book, selling more books, and having an audience of readers going out and talking about the book. It's a win, win, win!
- He mea nui nā loiloi! E hoʻouna i nā kope o ka puke i nā luna ʻē aʻe i kāu ʻoihana a noi i kā lākou pane pono a me nā loiloi ma Amazon a me nā wahi loiloi puke ʻē aʻe. E kākau pinepine kēlā mau luna nona nā blog i nā pou blog e pili ana i kāu puke a kōkua iā ʻoe e hoʻolaha iā ia.
- Paipai i kāu poʻe heluhelu! No kā mākou puke, ua loaʻa iā mākou nā wikiō a pau mai ʻApelika Hema a i a photo from eBay's Chief Blogger, ʻO Richard Brewer-Hay, i ka pule aku nei! Makemake kāu poʻe heluhelu e pili pilikino me ʻoe ma ke ʻano he mea kākau - no laila e ʻike pono e hoʻohana a kūkulu i kēlā pilina ke kū aʻe nā manawa kūpono.
Be sure to pick up a copy of Jo-Anne's new book, Premium Promotional Tips for Writers.