Kākoʻo ʻo FISH i nā lama, nā mea hoʻonohonoho hanana, a me nā leʻaleʻa haʻuki, me kahi ʻōnaehana hanana hanana e hiki ai i ka hōʻiliʻili o ka ʻikepili mea kūʻai aku, kōkua i ka hoʻopili ʻana o nā mea pā i nā hoʻouluulu ʻana i nā inoa, a hāʻawi i nā mea pā i ka hiki ke ʻohiʻohi i nā ʻike, komo i nā sweepstakes, a kaʻana like i nā ʻike ma o ka pāpili kaiaulu.
Ke kiʻi nei paha i ka hōʻiliʻili ʻikepili no nā hanana marquee, ana ʻana i ka lawena o ka poʻe i hele mai ma nā hanana ʻoihana a i ʻole ka nānā ʻana i ka hana ʻana a nā mea kūʻai i kahi hālāwai kūkā, hiki i ka IʻA ke ana i nā hana kipa āpau. Hāʻawi ka papa hōʻike hōʻike ʻo FISH i ke komo koke ʻana i nā metemika koʻikoʻi, e like me ka hoʻopaʻa inoa ʻana, nā hoʻopili waiwai, nā manawa kūlani, nā hoʻoiho kelepona, nā SME Engagements, a me nā mea hou aʻe.
ʻO ka paepae FISH ka Live Event Operating System e hāʻawi ana i ka mana i nā mea hoʻonohonoho hanana e ʻohiʻohi i ka ʻikepili mea kūʻai aku, ʻoiai e hana ana i kahi kaiapuni ʻole no nā mea pā e hoʻopili maʻalahi i nā hoʻoulu inoa ʻana, e ʻohi i nā ʻike, komo i nā sweepstakes, a kaʻana like i nā ʻike ma o ka pāpili kaiaulu. ʻO Michael Gilvar, Luna Nui ma FISH.
Pākuʻi ʻia nā mōhai lawaiʻa
- Pākaukau ana - Nānā a hōʻike i ka hana hanana. Loaʻa i nā luna hanana a me nā mea hoʻoholo i ke komo koke ʻana i nā metric koʻikoʻi, e like me ka hoʻopaʻa inoa ʻana, nā hoʻopili waiwai, nā manawa kūlani, nā hoʻoiho kelepona, a me nā mea hou aʻe.
- Nā RFID Solutions – FISH leverages all forms of RFID, including HF, UHF, NFC, and UWB. They use RFID to facilitate a value-exchange between consumers and brands – allowing consumers to easily collect content, share experiences through social media, and gain authorized access – while allowing the brand to monitor consumer behavior and deliver bespoke messages in real time.
- Kakau Pūnaewele – an event registration platform where fans can register and completely bypass onsite registration. When the fan has registered, they will not be required to collect a credential onsite, but rather, will have the ability to use their mobile device as the onsite experiential engagement mechanic. The fans will share their contact details via a mobile web form, and then are presented with options to use their mobile eVoucher (either embedded in an application, or delivered via SMS). Their system is technology agnostic – allowing the device to leverage whichever technology is available including BLE, QR, or NFC.
- Nā ʻōnaehana alakaʻi alakaʻi - Hāʻawi ʻo FISH i ka hanana mua, ma ka pūnaewele, a me nā ʻōnaehana hoʻopaʻa inoa paʻa e ʻae ai i nā māka e hōʻiliʻili maikaʻi i ka ʻikepili malihini, hōʻemi i nā lālani, a kōkua i ka hoʻololi waiwai ma waena o nā malihini a me nā māka. Hoʻohui maikaʻi ʻia nā pae ʻikepili āpau me CRM hoʻi hope a me nā ʻōnaehana hōʻike.
- Mea Hana Mea ʻ Brandlelo Nui - Nā limahana o ka pūnaewele me RFID Heluhelu / kākau i hiki i nā ʻelele Ambassador Brand a i ʻole nā hāmeʻa kelepona ʻae i nā inoa e hoʻopaʻa inoa i nā mea kipa, lawe i ka ʻike, kiʻi i nā kiʻi paʻi a me nā wikiō, kōkua i nā leka uila, a pahu i nā kiʻi i kuni ʻia i Social Media - ma nā wahi āpau i kēlā me kēia manawa.
- ʻAna Pūnaehana Pūnaewele – Deploying RFID wristbands, VIP Access Credentials and other mechanics, FISH provides access control systems to efficiently manage guest access to all types of events and venues, including Marquee Events, Charity Events and Festivals. Their system offers real-time reporting, providing actionable analysis of all activity, and the most proven data redundancy in the business.
- Nā Pāʻoihana Hokona Kaha - Hāʻawi ʻo FISH i kahi mau pane kūʻai kiʻi paʻi kiʻi e hiki ai i nā māka ke lawe i nā kiʻi ma kā lākou mau hoa kipa me nā kāʻei kapu pono a kau iā lākou i Facebook, Instragram, Twitter, Micro pūnaewele, a i ʻole leka uila i ka manawa maoli.
- Ka Pāʻoihana Pūnaewele – Guests receive interactive enabled mechanics, such as wristbands, VIP Passes, key fobs, or Mobile eVouchers as they enter brand experiences. The guests register their mechanics and associate with their preferred social media account. The guests then engage automated technology or brand ambassadors with tablet PC’s that check them into activations to facilitate Likes, a kau i nā kiʻi a me nā wikiō i kā lākou moʻokāki kaiapili i ka manawa maoli.
- Analytics – real-time, measurable data that can be interpreted for future decision-making, strategic analysis and proven ROI. FISH collects not only registration data, but data that provides context and empowers better decision making. Data inputs (often referred to as “meta data”) such as footprint size, weather, promotions, number of staff, etc are collected and analyzed to help their clients not only understand outcomes, but also understand what aspects of experiences contribute to driving those results.
ʻO ka hale kiaʻi lawaiʻa FISH kahi hopena kūikawā i hiki ke ʻohiʻohi i nā ʻikepili ma o ka tag RFID. Eia kahi wikiō nānā ākea:
Ua pili like ʻo FISH me kā mākou mea kākoʻo ma Postano, e hana ana i kahi hopena o ka mea mua loa no ka fan a me nā hana kuni no nā hanana, nā arena a me nā hale kūʻai i loko o ka hale kūʻai. Hoʻohui ka hoʻopili ʻana i nā laikini e hoʻomaikaʻi maikaʻi i nā hanana hanana no ka poʻe pā ma o ka hoʻohui pono ʻana i ka hoʻopaʻa inoa ʻana, ka inoa inoa, kaʻana like ʻana, a me ka ʻike ʻana i ka nohona.
Mana ka paepae FISH i ka hapanui o nā honua i ʻike nui ʻia nā inoa a me nā hanana, e like me ka US Army, US Air Force, Hyundai, Samsung, NFL, NBA a me ka Soccer Soccer Nui.