I've decided to go to war with a publisher who's hijacked my feed and is releasing my content under his name and website. He's running advertising and making money off of my site's content and I'm tired of it. Publishers, including bloggers, have rights under the Ke Kuleana kope'Āina Millennium.
He aha ka DMCA?
The Digital Millennium Copyright Act (DMCA) is United States legislation (placed into law in October 1998) that strengthened legal protection of intellectual property rights that weren't covered in the original US Copyright Act. These updates were necessary to accommodate new media communication technologies, especially with regard to the internet. The changes mader US copyright law compliant with the World Intellectual Property Organization (WIPO) Copyright Treaty and the WIPO Performances Phonograms Treaty.
In reviewing the publisher's site, I noticed that they've gotten the feed via my RSS feed. This is a violation of FeedBurner's Terms of Service.
ʻO ka mea nui loa, ke holo nei kēia mea hoʻopuka hoʻolaha Adsense. ʻAihue ʻaihue a me ka holo ʻana i nā hoʻolaha ʻo Adsense kahi a direct violation of Google's Terms of Service.
I've contacted Adsense and reported the issue, and have been met with additional requirements to complete. The Adsense site explains:
E hoʻomaikaʻi i kā mākou hiki ke hana i kāu noi, e ʻoluʻolu e hoʻohana i kēia ʻano (me nā helu ʻāpana):
- E ʻike i ka kikoʻī i nā hana kope i manaʻo ʻia ua hōʻino ʻia. Eia kekahi laʻana, "ʻO ka hana kope kope ʻia ke pilikia ka ʻōlelo i hōʻike ʻia ma http://www.legal.com/legal_page.html."
- E ʻike i nā mea āu e hoʻopiʻi ai e hana hewa ana i nā hana kope i helu ʻia ma ka helu # 1 ma luna. Pono ʻoe e ʻike i kēlā me kēia ʻaoʻao i ʻōlelo ʻia he loko nā mea hana hewa i ka hāʻawi ʻana i kāna URL.
- E hāʻawi i ka ʻike kūpono kūpono e ʻae iā Google e launa iā ʻoe (makemake ʻia ka leka uila).
- Hoʻopili i kēia ʻōlelo aʻe: "He manaʻoʻiʻo maikaʻi koʻu i ka hoʻohana ʻia ʻana o nā pono kope i wehewehe ʻia ma luna o nā ʻaoʻao pūnaewele i hana hewa ʻia ʻaʻole ʻae ʻia e ka mea kuleana kope, kona ʻākena, a i ʻole ke kānāwai."
- Hoʻopili i kēia ʻōlelo aʻe: "Ke hoʻohiki nei wau, ma lalo o ka hoʻopaʻi o ka hoʻohiki wahaheʻe, he pololei ka ʻike ma ka leka hoʻomaopopo a ʻo wau ka mea kuleana kope a i ʻole ua ʻae ʻia wau e hana ma ka inoa o ka
nona pono kīnā ʻole i hoʻopiʻi ʻia. "
- Kakau i ka pepa.
- E hoʻouna i ka palapala palapala i ka helu aʻe:
Attn: Kākoʻo AdSense, Nā hoʻopiʻi DMCA
1600 Amphitheater Parkway
Nānā HI CA 94043
A i ʻole Fax i:
(650) 618-8507, Attn: Kākoʻo AdSense, nā hoʻopiʻi DMCA
E mālama ana kēia palapala i ka leka i kēia lā!