We've had the challenge and fun of working with a few clients on tips to take their site lahui i ka wā e pili ana iā SEO. We also have other clients who don't want to rank internationally but get a ton of international traffic. Getting a search engine like Google to understand your intent for localization or internationalization isn't as easy as setting the target country up in Webmasters… it takes a lot more work.
Hoʻopau He kūkākūkā SEO ākea āpau a mākou i hoʻolimalima ai e hana me kekahi o kā mākou mea kūʻai aku a hāʻawi lākou i kahi ʻōlelo aʻoaʻo nui i hiki iā mākou ke hoʻololi i nā hopena no 3 o kā mākou mea kūʻai aku. Ua hana ʻo Distilled i kēia manawa hōʻike ma luna o kekahi hoʻoponopono data no ka lawe ʻana i kāu pūnaewele i ka honua.
ʻO kekahi o nā mea i loaʻa:
- Nā kāʻei kapu kiʻekiʻe loa o ka honua hana ʻoi aku ka maikaʻi ma mua o nā subdomain a i ʻole nā subfolders. No laila, no ka laʻana, inā makemake ʻoe e noho i Italia, e kiʻi i kāu kikowaena me ka .it tld.
- ʻO ka unuhi ʻōlelo mīkini maikaʻi ʻole. E noi wale i kekahi o kaʻu mea kūʻai aku nāna i hoʻohana ka huaʻōlelo lala me kahi unuhi mīkini Lūkini ... loaʻa iā ia kekahi mau chuckles a me ka nui o nā kala ʻana.
- me nā kamaʻilio kūloko (nā keʻena mamao) a me nā helu kelepona ma ka pūnaewele i hana ʻia.
- me nā loulou kūloko kūloko ma ka pūnaewele he kūpono ʻole.
- me nā loulou kūloko on the site isn't that important either… greater authority inbound links are better than local.
ʻO ka hōʻike: