I kēia pō ua haʻalele wau i kaʻu lako mana no kaʻu kamepiula lawe lima ma ka hana. ʻElua oʻu lako mana (kahi mea maikaʻi e hana ai ... kūʻai aku mau i keu keu!) Akā ua hele aku kekahi o lākou i ka fritz.
As I write this post, I have 2 hours and 15 minutes left to get some work done. Sure, I have other computers in the house – but nothing quite works well like your own laptop configured the way you're used to it. Tonight I'm racing to:
- Review some code that a firm sent to me to get my guidance on whether or not it's spaghetti code and worth salvaging.
- Hoʻopau i ka hoʻokolokolo ʻana i kahi hoʻokūkū PHP ʻo ia ma nehinei.
- Review some page layouts that were completed by Stephen for a project we're working on.
- E hoʻomau i ka hoʻomaikaʻi ʻana i kekahi o kaʻu Pākuʻi WordPress.
- E hoʻomau e hana i kekahi Blog-lihi.
A ma laila iā ʻoe ... i kēia manawa he 2 mau hola wau i koe ma hope o ke kākau ʻana i kēia pou! No laila, ʻo ka kihi: E waiho i kāu lako mana ma ka hana! E kaupalena ʻia kāu mau hola e hoʻopau ai i kāu hana ma ka home.